Praktisk information

Så er vi klar med en tidsplan og lidt praktisk info:Når man kommer på lørdag. Så står der vagt og dirigere trafikken på p-pladsen.Når I er kommet på plads med trailer, så skal I hen til ridebanen (se kort i anden fane). Her skal I fremvise tro og love erklæring (findes under regler for vaccine). Her fra får I fremvist boks, hvis det er bestilt.Det er muligt at tjekke ind fra kl. 8.Man skal være tjekket ind, inden ens klasse starter.Tidsplanen er ca. tider. Det vil sige, at vi kan naturligvis blive forsinket, men vi kan også være foran i tidsplanen. Så derfor er det ekstra vigtigt at være kommet, når ens klasse starter, og det er vigtigt at man holder sig klar og høre efter hvad Heinrich siger af navne 🙂I forhold til corona. Så beder vi jer om at holde afstand til hinanden. Respektere hvis folk ikke vil kramme eller give hånd.Der bliver sat stole og bænk op langs banen, som vi håber at folk vil benytte, for at mindske spredning.Der er en kantine på stedet og her SKAL der bæres mundbind – så har du selv et mundbind så opfordre vi til at du tager det med, ellers vil der være mundbind på stedet.Der vil ligeledes være sprit flere steder, som man ville kunne bruges.Under præmieoverrækkelse vil der IKKE blive givet hånd, men udelukkende givet en roset og sponsor præmie, og så ønsker vi tillykke på afstand og med et kærligt smil 😉Som altid så minder vi folk om, at der skal holdes afstand!Derfor skal man ikke stå ved banen, hvis man ikke er den næste, som skal på. Så må man gå lidt væk fra banen, for ikke at skabe uro.Medhensyn til hingste: Ved hingste og vallakker, kræver vi at trækker kan holde og styre hesten, især omkring andre heste.Hvis nogle af hingstene er blevet lidt dame-glade, så skal der holdes afstand!Der er ikke noget krav til at 3 års og 2 års hingste og vallakker skal føres i trense, men vi vil opfordre til det.Medhensyn til generel fremvisning. Så er det IKKE tilladt at fremvise i andet end trense eller grime – INGEN fangegrimer eller rebgrimer.Føllene behøver ikke have grime på, men man skal kunne have styr på dem – de skal altså ikke lige pludselig løb ned til de opstaldet heste.Hvis man er i tvivl omkring fremvisning, så står vi gerne til rådighed og vi har mange “gamle” kendinger som har styr på det – og de plejer gerne at ville hjælpe 😉Efter hver klasse er der præmieoverrækkelse, undtagen ved føllene hvor det er efter hvert køn på grund af de mange deltager.Når alle klasserne har været igennem, så skal vinderen fra hver årgang og køn, ind på banen til DAGENS BEDSTE – flere detaljer følger på dagen 🙂Vi satser og regner med, som altid naturligvis, at være udenfor. Men skulle det uheldige ske, at der kommer regn. Så har vi hal 1 til rådighed og så trækker vi der ind.Hal 2 er IKKE tilgængelig for os, da opstalderne også skal have en hal at ride i.Vi skal huske, at vi er på et ridecenter, hvor der også er andre heste og mennesker, så hold afstand til dem og giv plads til hinanden 🙂Når man forlader sin boks, så skal der fjernes klatter, wrap, hø og vådt halm (aflevere den, som du modtog den). Alt dette skal ud på møddingspladsen (se kort på anden fane).Hvis der er nogle spørgsmål, frameldinger eller lign. Så skriv eller ring til Charlotte på 60 70 42 16 – dette gælder også hvis man er forsinket på dagen eller pludselig ikke kommer alligevel. Vi ser ikke opslag på facebook eller mails på lørdag, så ring i stedet for